17. 7. 2013

The 17th of July: My best friend


Poslední dobou všechen svůj čas trávím u třech činností. Jedna z nich jsou titulky, kterých jsem si dnes užila dost. Většina letních seriálů totiž vychází pondělí/úterý a jak děláte víc než jeden seriál, tak je to masakr. Další činností je můj blog. Nemůžu uvěřit, že mě tento nový blog tak naplňuje. Je úžasné, že si zde můžu dětskými krůčky dokumentovat můj život.

A poslední činností je strávení mého volného času s mojí nejlepší kamarádkou. Dříve jsem lidem, kteří prosazovali takové škatulkování, křivdila. A teď jsem jedna z nich. Zjistila jsem, že mít nejlepší kamarádku není o tom, kolik s ní strávíte času, ale jak jedna přijímáte druhou.

Tak dlouho jsem hledala někoho, pro koho se budou zdát mé nedostatky také mou výjimečností. Přála jsem si poznat přítele, jehož podivnost mi bude připadat roztomilá. A především někoho, koho poznám skrz na skrz a nebudu litovat jedné jediné věci, kterou jsem řekla nebo udělala.

Našla jsem ji. Jmenuje se Kateřina, ale říká se jí Kachno. Je expertem na podivnost a divné chvilky. A víte co je na tom nejlepší? Občas se na ni lidé dívají s nepochopením, ale ona na pochopení nepotřebuje. Miluju to jak je sama sebou a já v její přítomnosti taky můžu být taková, jaká doopravdy jsem.

Nebudu vám tu vypisovat, co spolu děláme a co utváří tak dobré přátelství. Chtěla jsem se s vámi podělit, že jsem našla člověka, který mému životu dodává šťávu a kdo mě rozesměje při každé příležitosti. Dnes jsme si spolu užily skvělý den.

A zítra se ho chystáme strávit také spolu. Mohly bychom být spolu pořád a stejně si nepolezeme na nervy. Navíc mě dnes neuvěřitelně moc podpořila, sdílela můj názor a poslouchala mě, když jsem se snažila vyřvat ze sebe vztek. A to opravdoví přátele dělají, jsou spolu v dobrém i špatném.


Moje nejlepší kamarádka je na prvním obrázku uprostřed, na druhém vpravo.
My best friend is on the first picture in the middle, in the second picture on the right.

These days I've been doing three activities in my free time. One of them are subtitles which I enjoyed a lot. Most of the summer series are released in monday/tuesday so when you are translating more then one series, then it's massacre. Other activity is my blog. I can't believe that this blog is absorbing me so much. It's amazing, that I can document my life with these baby steps.

And the last activity is spending my free time with my best friend. Earlier I was opposing the people who classified their own friends to some stupid categories. But now I'm one of these people. I found out that having a best friend isn't about how many time do you spend with her. It's about how you'll accept one each other.

Such a long time I was looking someone who will take my deficiencies like my greatness. I wished I meet a friend who's weirdness is the cuteness for me. And especially I was looking for someone who I will know as best as possible and I wouldn't be regret anything that I said or did.

I found her. Her name is Kateřina, but everyone call her Kachno. She is an expert to weirdness and awkward moments. But do you know what is the best? Sometimes people look at her with incomprehension, but she doesn't need understanding. I love the way she is herself and when I'm surrounded by her I can be myself.

I'm not gonna be expanding what we do together or what make our friendship so good. I just wanted to say that I finally found a person that makes my life complete in so many ways. Someone who make me smile all the time. I enjoyed this day just because of her.

And tomorrow we're going to spend the day together. We could be together all the time and equally we won't catching up on each other nerves. Moreover today she supported me so much, she share my opion and listened me when I was trying to tear out my rage. And it's what makes the real friendship. Being together even in the hard times.
Categories:

3 komentáře:

  1. Teď budu citovat jeden facebookovej citátek ''Je lepší mít jednoho pravého přítele, než 100 falešných'':) Je super že máš někoho takového. Každý z nás potřebuje osobu, pro kterou se nebude muset měnit a která ho příjme takového, jaký je.

    OdpovědětVymazat
  2. Je to perfektní, už jen to, že v její přítomnosti můžeš být sama sebou. Takového přítele by měl mít každý, i já mám skvělou kamarádku, které toho říkám dvakrát víc, než třeba kámoškám ze třídy. Sice se třeba tolik nenasmějeme, ale nepamatuju si na jedinou hádku, kterou bychom kdy vedly.

    I pro mě je výhodné, že ty články píšeš i v angličtině, čtu si to i tak a sama si tím ten jazyk trénuju :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pekne napísané, je z toho cítiť úprimnosť :) Je super mať najlepšiu kamarátku, kedy je jedna bláznivejšia ako druhá. Tiež takú jednu mám a aj keď sa často na niečom nedohodneme, vzájomne sa potrebujeme :))

    OdpovědětVymazat