16. 7. 2013

The 16th of July: Change


Jsou skoro dvě hodiny ráno. Přemýšlím nad tím, jak strávím zítřek…teda dnešek. Poslední dobou překvapuju sama sebe. Jsem samá změna. A co mě překvapuje nejvíc? Samá změna k lepšímu. Dá se říct, že se chopím každé příležitosti, která mě byť jen trochu mění.

Začala jsem se pořádně starat o mou pleť a vlasy. Nejen, že mi rychle rostou a já se těším, až si pořídím ombré. Ale taky mi kosmetička vytrhala obočí a já si ho začala barvit. Sluší mi to víc, když ho trochu ztmavím a ono prokoukne na svět. Navíc miluju obočí jaké má Cara Delevingne nebo třeba Lily Collins.

Jenže to ani zdaleka není všechno. Stávám dřív než je u mě zvykem. A zase jsem si pořídila pár knížek, které se chystám přečíst. Ale ty tu zmíním v jiném článku. Co si dovolím zmínit je Rezistence, kterou právě čtu. A zamilovala jsem si jí stejně jako Divergenci, jen tak mimochodem.

Dokonce i uklízím. Řekla jsem si, že si zde na blog udělám článek speciálně jen o uklízení, sestavím si takový plán, kde bude na každý den přidělená nějaká činnost. Třeba vysávání, vytírání, zalévání kytek a další banální věci, které dělám, abych usnadnila rodičům práci, respektive mámě.

Co víc vám sdělit jako potěšující novinku? V pátek odjíždím na dovolenou a vracím se až v úterý. Pro vás čtenáře (zatím tady žádní nejsou, ale ti, kteří se možná objeví), pro ty to bude smůla. A pro mě? Krásně strávených pět dní.

A teď plán na zítřek. Musím douklidit zbytek domu a pak se pustím do toho mého uklízecího plánu. Taky si musím nalakovat nehty, jelikož jak jsem dneska dřela nádobí a podlahu, tak se mi červený lak sloupal. A já pořád přemýšlím nad tím světle růžovým, co jsem si nedávno pořídila.

Kromě toho jsem teď nedávno zažila letní romanci, o které nejspíš napíšu článek. A poslední dobou mám náladu ala sáhnu po každém filmu, který se mi dostane pod ruku. Naposledy jsem se dívala na Avengers a 500 dní se Summer. To je vše. Dobrou noc všem, co se chystají jít spát. A dobré ráno všem, co to budou číst zítra.


Is almost two o'clock in the morning. I'm thinking about how I spend tomorrow...I mean today. These days I've been surprising myself. Change after change. And what surprise me most? Every change is to better. I could say, that I take advantage of every opportunity that I get.

I started to care about my skin and hair. Not only, that they grow up really fast and I'm excited of the idea of having ombre. But also my beautician plucked my eyebrow and I started color it. It is fit to me more, because my eyebrow is finally significant. I love eyebrow of Cara Delevingne or Lily Collins.

But that is not everything. I getting up earlier than I used to. And once again I acquired a couple of books that I'm going to read. I'll mention it in other article. What I would like to mention is Insurgent, I'm reading it now. And I'm in love as much as with Divergent by the way.

I even started to clean up. I said myself, that here on blog I'll write article just about cleaning. I'll do a plan on each day where will be some activity like vacuuming, mopping, watering the flowers or other bullshit activity which I'm doing to make easier work for my parents. To my mum.

What else share like a breaking news? In friday I'm leaving on holiday and I'll come back in tuesday. For you readers (I don't have any readers yet, but I hope I'll have) It's going to be bad. And for me? Another nice five days.

Now plan for tommorow (I said that again). I have to clean rest of the house. And then I'll do my new cleaning plan. Also I have to do my nails, because when I was cleaning the house today I totally ruined my red nail polish. I'm still thinking about that pink nail polish, which I bought recently.

Besides it the summer romance happened to me. Propably I'm going to write an article about it. These days I have the mood that I've seen almost every movie I found. Last time I saw the Avengers and (500) days of Summer. That's all. Good night to everyone who trying to sleep. And good morning to everyone who going to be reading this article in the morning.



Categories:

0 komentářů:

Okomentovat