25. 7. 2013

Playlist: Number Two


Tyhle dny pro mě byly opravdu svěží, veselé a bláznivé. A o tom vypovídá i můj playlist. Miluju ten pocit, který mi dává hudba. Pocit, že jsem volná. Stejně jako minule doufám, že se vám některé písničky budou líbit. Do komentářů můžete napsat, která nejvíc. Popřípadě mi tam vložit vaši oblíbenou píseň za posledních pár dnů.

These days were really fresh, fun and crazy for me. And that's how my playlist looks like. I just love the feeling what music gives me. Feeling, that I'm free. Like last time I hope that you'll like some of these songs. You can write me a comment which song you liked the most or you can send me some of your favorite song these days.

Music is very spiritual, it has the power to bring people together.
Edgar Winter


Categories:

7 komentářů:

  1. Fajn hudba. Z interpretov poznám najviac asi Selenu, aj keď nie je moja najobľúbenejšia speváčka. A ešte aj Demi, ona je úžasná. ;3 Ale z pesničiek poznám len Made in the USA a to je všetko. :D Momentálne sa mi najviac páčia..ani neviem aké songy. Ale obľúbila som si Burn od Ellie Goulding, We Can't Stop od Miley Cyrus, Up In Air od 30 Seconds To Mars a iné..

    OdpovědětVymazat
  2. Tak z tvého playlistu znám jen A little party... A mám ji docela ráda.

    OdpovědětVymazat
  3. Interpretov z tvojho zoznamu poznám viac, ale piesne už veľmi nie. V súčasnej dobe súčasnú hudobnú scénu až tak veľmi nesledujem, fičím skôr na mojich namilších YouTube-rov, ktorí vytvárajú covery lepšie ako originály. Teda aspoň podľa mňa. Musím si pustiť Zendayu, príde mi sympatická :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak jsem si poslechla všechny písničky z tohoto tvého plylistu a nějaké mě zaujaly a nějaké ne. Nelíbí se mi ta interpretka Luciana, má moc jednoduchou hudbu, která mi nic nedává.
    Ale jinak třeba ta nová písnička od Demi je nádherná. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Už když jsi na stayweird přidávala ten jeden playlist s písničkami, které jsou úplně úžasné al ne moc známe, byla jsem z nich nadšená, takže tyhle si určitě taky pustím, sáhnu i po tvém prvním playlistu na tomhle blogu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nejvíc se mi líbí písnička od Demi, která je podle mě skvělá (stejně jako celé její nové album)! :) Dál se mi třeba zamlouvá písnička od Seleny, Love Will Remember, ale nijak zvlášť Selenu nemusím. A Fergie taky není špatná! :3

    OdpovědětVymazat
  7. Líbí se mi hodně písniček, které jsi zmínila. Nejvíce asi B.E.A.T. od Seleny, společně s celým jejím novým albem, které se jí moc povedlo. Dále asi CLarity, nebo Never Party Never Killed Nobody. :)

    OdpovědětVymazat